سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کرتین وال چیستت

 این مقدار اینرسی بر شالوده گزینه هایی نظیر فشار باد حوزه‌ با اعتنا به طول کلی ساختمان و لوکیشن پروژه و مسائلی از همین دست و به وسیله قابل انعطاف افزارهای منحصر نمای کرتین وال تحلیل می گردد. در ادامه زمان تولید همه اجزای زیرسازی به وسیله نقشه های که از پیش به وسیله گروه فنی تحلیل شده هست ( شامل استراکچرهای آلومینیومی ترنزم و مولیون) را به شکل کام و زبانه ایجاد و آنگاه در ادامه محل سوله به سادگی و شتاب هرچه تام خیس کارگزاشتن می شود ، و فقط عملیاتی که می می بایست در ادامه محل سوله شکل پذیرد کارگزاشتن پلیت ها و هنگر ها بوده و آنگاه بنا یا این که فریم نمای کرتین وال یونیتایز شده با شتاب فعالیت و سهولیت بالایی کارگزاشتن می شود. همین سیستم جهت کارگزاشتن فریم به مولیون ها دوران متعددی را می طلبد . همینطور می اقتدار آن ها را به شکل دیواری با فریم استیک کارگزاشتن کرد که از شیوه شکافی در ادامه فی مابین جرزها (قسمت عمودی جدانماینده شیشه ها) به جهت تولید صفحه ها ریز خیس تقسیم می گردد. یک مجرى نماى کرتین وال باتجربه در ادامه صورتی که به خواست کارفرما بخواهد ارزش تام شده فعالیت را مقزون به صرفه کند از سیستم مناسب Stick به کارگیری می نماید.در همین نما استیک همگی قطعات در ادامه درون سوله میزان گیری و ساخته می شود.به این خاطر از هزینه حمل قطعات وسیع ساخته شده کاسته می شود.شایان ذکر هست در ادامه همین سیستم کارگزاشتن نما به جهت میزان گیری به طور همزمان در ادامه وب سایت و تولید قطعات، نیازی به در دست گرفتن های عملیات تولید در ادامه سوله نیست.</p>

 از مزایای نمای کرتین وال استیک می اقتدار به کمتر چشمگیر هزینه ها اشاره داشت ، همینطور به برهان انجام محاسبات و میزان گیری در ادامه سوله ، خطاهای محاسباتی احتمالی به راحتی در ادامه سوله قابل تصحیح میباشد. در ادامه نوع های تولیدی در ادامه برخی کمپانی ها، پوشش های آلومینیومی به هر یک از نوع های بازشوی پنهان با بیشتر نمودن یراق آلات می توانند انجام شوند ونیاز به اقدامات عمرانی نیست. همین سیستم عمدتاً به جهت ساختمان های اندک طول یا این که در ادامه بنا هایی هست که در ادامه مقیاس ریز خیس ساخته می شوند. جوانب منفی همین نما عمدتاً به برهان هزینه های مازاد مربوط به تولید و مراقبت کرتین وال است. در ادامه نتیجه، آن ها به جهت نگهداری قیمت زیبایی شناختی خویش نیاز به مراقبت منظم دارند. سپس از آنالیز و طراحی، گزینه حیاتی دیگر اجرا و کارگزاشتن درست و تعمیر و مراقبت مداوم از نمای کرتین وال است. علاوه بر این، کرتین وال ها می توانند یکی از از عوارض کلیدی تأخیر پروژه باشند. شیشه که ممکن هست مهم لعاب دوبل یا این که سه تایی با روکش های بازتابنده و موردها دیگر باشد (اصلی ترین متریال کرتین وال). به برهان به کارگیری از نمای کرتین وال ممکن هست هزینه های تولید وساز هم مقداری ارتقاء یابد.

گروه تخصصی نگین شرق با سال ها سوابق ی براق در ادامه زمینه ی پیاده سازی اشکال نمای ساختمان می تواند اجرا و پیاده سازی نمای کرتین وال را در ادامه ساختمان شما به عهده بگیرد. در ادامه همین مطلب، قصد داریم شما دوستان را با نمای کرتین وال (Curtain wall)، مزایا و طرز اجرای آن آشنا کنیم. کراتین وال یک صورت مدرن و عاری از اِلمان های تزئینی هست که با تکرار واحدها و به کارگیری گسترده از شیشه مشخص تمجید می گردد. متریال های به کارگیری شده می توانند در ادامه برابر عنصرها آب و هوا (زنگ زدگی رسوبات معدنی ، لکه ها) زخم پذیر شوند. رخنه آب و رطوبت به درون ساختمان را کمتر می دهد. در ادامه همین نسل، با کارگزاشتن سیستم کادر لس بر روی آهن، مشکلات زیادی از حیث آب بندی و هوابندی به وجود میآمد. در ادامه سیستم کادر لس نمای کرتین وال، بر عکس سیستم فیس کپ، از درپوش در ادامه نمای خارجی به کارگیری نمی شود. نوعی نمای شیشه ای کادر لس هم از سال های قدیمیتر به کارگیری می شده هست که امروزه به کارگیری از آن زیاد کاهش شده هست اما عموم مردمان همین نما شیشه ای را با نمای کرتین وال غلط می گیرند. در ادامه همین نوشته توضیحات مفصلی در ادامه گزینه نمای کرتین وال ارائه شده هست که امیدوارم گزینه اعتنا شما دوستان قرار بگیرد.

همین سوالیست که ممکن است به جهت شما نیز مطرح شده باشد. همین کاورهای آلومینیومی به شکل گشوده شو و نیز به شکل اثبات به شکل Self-Support طراحی می گردند.فریم های آلومینیومی بر شالوده طرح های کانال بندی و با به کارگیری از برش های CNC شکل می پذیرد. همینطور کانال استکراچر ساز ای شیشه لاملهای افقی و عمودی تولید و سایز قابها به جهت پیشنهاد شیشه گرفته میشود. از آن جا که همین نما در ادامه هر میزان و طراحی قابل کارگزاشتن است، می تواند نمای بی مانند و زیبایی را به جهت ساختمان تولید کند. ما‌درها میتونیم با مقاطع IPE با بال کوتاه که درون ریاینفورس ها جا می‌شوند و یا این که با قوطی های رایج نظیر 2 میل و 3 میل و 4 میل آن ها را تقویت کنیم. نیرو های کششی را به کابل ها می‌دهیم و نیرو های فشاری را به اجزاء دیگر نظیر فولاد یا این که پایپ یا این که لوله های گوناگون می‌دهیم که از حیث معماری هم زیبایی خاصی میتوانند داشته باشند. همین می تواند به نیازهای یگانه نظیر کمتر انتقال حرارت به وسیله یک % مشخص دارای ارتباط باشد که منجر ارتقاء هزینه در ادامه فراوری شیشه ای یگانه می گردد. همین باعث به راندمان حرارتی (صرفه جویی در ادامه تهویه هوا) و کمتر تابش نور خورشید می گردد.