سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از محصولات کارخانه نگین شرق، پارتیشن شیشه ای است

کارخانه نگین شرق تولید کننده انواع محصولات شیشه ای با کیفیت، سابقه ای چندین ساله در ساخت و اجرای انواع پروژه ها دارد. کیفیت بالا، استفاده از متریال درجه یک، به کار گیری تجربیات مهندسان و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، پارامتر هایی است که نگین شرق را به یکی از قطب های تولید شیشه در شرق کشور تبدیل کرده است.

یکی از محصولات کارخانه نگین شرق، پارتیشن شیشه ای است. عموما در ادارات و دفاتر کار، برای ایجاد فضای مجزا برای کارکنان از دیوار یا پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. پارتیشن شیشه ای نسبت به دیوار های معمولی مزایایی دارد که باعث شده افراد زیادی به استفاده از پارتیشن شیشه ای روی بیاورند.

استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث می شود تا نور به میزان کافی در تمام بخش های ساختمان پراکنده شود. شیشه های پارتیشن را نیز می توان مات در نظر گرفت تا محیط به طور کامل از هم مجزا باشند. برخی دفاتر از تکنولوژی سندبلاست نیز استفاده کرده و لوگوی خود را بر روی شیشه حک می کنند.

در تمامی مراحل مشاوره، سفارش و اجرا، پرسنل نگین شرق در کنار شما هستند. شما نیز می توانید برای ارتباط با متخصصان و مشاوران نگین شرق از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام نمایید.