سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای

امروزه پیشرفت صنعت مقاوم سازی شیشه به اندازهای است که از آن برای نصب نرده شیشه ای، هدریل شیشه ای و دیگر مورارد کاربردی در ساختمانهای تجاری و مسکونی استفاده میشود. شیشههای تعبیه شده در این سبک نرده از نوع سکوریت، لمینت با ضخامت شانزده تا بیست میلیمتر هستند.هدریل شیشه ای، طرحها و رنگهای مختلف و متنوع از دیگر ویژگیهای این سبک نرده شیشه ای میباشد. با کمک آن ها می توانید اطمینان داشته باشید که با خیال راحت به مقصد خواهید رسید. نرده های فریملس یا بدون قاب، نردههایی هستند که هیچ ستون عمودی یا قاب پانل روی آن وجود ندارد. بسته به سلیقهی افراد در هدریل شیشه ای یا استیل و آلومینیویم در طرحهای مختلف در آن استفاده میشود. هندریل یا دستگیرهای که در این مدل از نردهها استفاده میگردد متنوع بوده در واقع قابلیت استفاده از هدریل شیشه ای با طرحهای مختلفی مثل دایرهای، مربع در این سبک نرده شیشه ای وجود دارد. این امکان را دارد که طرح مورد نظر شما را تولید کند.ساخت پایه و دستک و handrail کاملا منطبق بر خواست شما می باشد.شرکت بهسازان انرژی توانایی اجرا انواع دست انداز و جان پناه شیشه ای در سطح شیبدار و سطوح مارپیچ در راه پله های کرو و قوسی را نیز دارد.

 

از طرف دیگر نرده شیشه ای امکان بهره گیری از نور طبیعی را به ارمغان می آورد و در مواردی که پروژه تا سقف سازه اجرا شود به صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت سرما و گرما کمک میکند. نرده شیشه ای با توجه به طرح و زیبایی خاصی که دارند امروزه در طراحی و دکوراسیون منزل نقش چشمگیری را به خود اختصاص دادهاند. شباهت مدل نرده شیشه ای کامپوزیت فکی با ترده دفنی توکار بسیار زیاد است. نرده شیشه ای فریملس همانطور که از نامش پیداست بدون چارچوب و فریم بوده و آلیاژ داخلی آن آلومینیوم و روکش بیرون آن از استیل 304 بوده که دارای رنگهای طلایی و نقرهای و اشکال مربعی، نیم دایره و منحنی است. ولی قیمت نرده استیل 201 از نرده استیل 304 بسیار کمتر است ولی با اندکی تامل در معایب نرده استیل 201 متوجه خواهید شد که ضررهای بسیار زیادی را در مقابل قیمت نرده شیشه ای کم آن در پی دارد. دکوراسیون مدرن با جسارت مثال زدنی برای ایجاد فضایی جذاب تر بدون حد و مرز برای چشم انسان اقدام به ساخت نرده و پله شیشه ای نموده است. با اطمینان میتوان گفت نردههای شیشهای حتی از نردههای معمولی بسیار ایمنتر هستند و جای نگرانی برای آن وجود ندارد.

از ویژگیهای ظاهری و اندازه نرده شیشه ای اسپیگوت میتوان گفت معمولا ارتفاع یراق از 15 تا 25 سانتیمتر و عرض 3 تا 5 سانتیمتر است.اندازه قطعات به کار رفته نیز معمولا بین 120 تا نهایتا 200 سانتیمتر و مابین شیشهها باید حدود یک سانتیمتر فاصله باشد. نرده شیشه ای به دلیل یک دست بوده و نداشتن شکاف و روزنه خطر گیر کردن دست کودکان و حیوانات خانگی در منازل را بسیار کاهش داده است. خطر سقوط کودکان از روی نرده شیشه ای به دلیل نداشتن جای دست برای بالا رفتن از آن وجود ندارد. استاندارهای ایمنی هدریل شیشه ای و همین طور کاربرد این سبک نرده شیشه ای در منازل مسکونی و ساختمانهای تجاری متفاوت است. همانطور که امروزه در بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری از شیشههای سکوریت و لمینت به عنوان حفاظ یا نرده شیشهای استفاده شده است. که از لحاظ دید کاربر کاملا مشهود می باشد.همان طور که در بالا نیز اشاره شد، هندریل شیشه ای دفنی، اکسپوز، فیکس پوینت از انواع هندریل به شمار می آیند که بنا به نظر کارفرما،فضای مورد استفاده،میزان ایمنی هر کدام از انواع حفاظ شیشه ای می تواند مورد استفاده قرار گیرد.در واقع دیتیل نرده شیشه ای به کارفرما درانتخاب نوع محافظ شیشه ای کمک می کند تا انتخاب درستی انجام دهد.

شیشه های مخصوص نرده شیشه ای با تکنولوژی بیشرفته تهیه شده و در مقابل ضربه و تغییرات دمای کاملا مقاوم میباشند. نصب و اجرای نرده شیشه ای اکسپوز روکار بیشتر برای ایجاد حفاظ در اطراف تراس، بالکن، روف گاردن و قسمتهای با این ویژگی در منازل میباشد. همچنین بخش های مختلف ساختمان ها می تواند به نرده شیشه ای مجهز شوند مانند بالکن و تراس و راه پله ها، کناره های استخرها، روف گاردن ها. انواع نرده شیشه ای و جان پناه شیشه ای برای کناره راه پله ساختمان، تراس و قسمتهای مختلف منزل با طرح و جنس مختلف تولید و عرضه میشوند. طی چند سال گذشته ، ما با برخی از با استعدادترین طراحان داخلی در ایالات متحده همکاری کرده ایم. بدین منظور و با توجه به تمایل روز افزون افراد به کاربرد نرده شیشه ای در طراحی ساختمان در این قسمت با انواع نرده شیشه ای آشنا میشویم. جهت نصب نرده شیشه ای با روش یراق فیکس پوینت از یراق الات استیل استفاده می شود.در این روش شیشه های نرده از کنار سیستم پله یا بالکن به سیستم پله اتصال دارند.برای مهار نرده غالبا از دو نقطه روی هم یعنی دو یراق فیکس پوینت استفاده می شود. استفاده از شیشه آسان ترین راه برای زیبایی ظاهر ساختمان و ارزش آن است و نرده های شیشه ای با کیفیت برای راه پله ها، بالکن ها، ایوان ها و پاسیوها یکی از بهترین گزینه های موجود برای صاحبان خانه محسوب می شود.